Breslo.ro este o platforma e-commerce complexa destinata exclusiv producatorilor hand-made foarte talentati. Breslo.ro organizeaza de patru ori pe an targul de produse hand-made #Dichisar la care Vinuri Cu Sentimente a fost tare bucuros sa participe anul acesta. Primul nostru interviu pentru breslo.ro suna cam asa:
Cum pasiunea pentru gourmet si vinuri se transforma intr-o afacere locala – interviu Vinuri Cu Sentimente
Cu peste 5 ani de experienta in industria Food&Beverage, dar si impulsionata de iubirea mea pentru gourmet si vinuri, m-am hotarat sa fac ceva altfel pentru consumatorii romani. Asa a aparut conceptul de cadou altfel, in cazul nostru un vin cadou caruia ii atasam un sentiment, dar si un mesaj aferent acestuia.
Vinuri Cu Sentimente este unul dintre brandurile care merita intreaga noastra atentie, din simplul motiv ca vine cu un concept fresh pe piata din Romania – vinuri care exprima vizual sentimentele tale fata de cei dragi. Vinurile vin impachetate in 4 variante – prietenie, fericire, iubire, nostalgie – si sunt gandite special pentru a fi oferite cadou.
“Vinuri Cu Sentimente este un brand nascut si creionat din dorinta de a aduce in fata publicului un altceva, ce are ca obiectiv sa impresioneze vizualul si sa cucereasca inima.”
Cea care a pus bazele proiectului este Ruxandra Nuta, o iubitoare inraita de mancare si vinuri aromate, care a decis ca este un moment bun sa-si transforme pasiunea intr-o afacere. Ulterior, i s-au alaturat iubitul ei si alti doi prieteni, echipa ajungand la 4 persoane cu experienta in Food&Beverage, Dezvoltarea Afacerilor, IT si Design.
“Am invatat foarte multe lucruri noi, de la legislatie pana la productia handmade a sticlelor noastre care este un procedeu foarte meticulos si ai nevoie de multa rabdare ca sticlele sa arate superb.”
Ruxandra, Ioana, Liviu si Razvan si-au dedicat timpul pentru a sustine si a creste o afacere cu un potential urias. Vinuri Cu Sentimente a devenit, intr-un timp record, prima alegere cand vine vorba de oferit in dar o sticla de vin personalizata cu sentimentele alese de client.
Va invitam sa cititi mai jos interviul lor si nu va sfiiti sa le adresati intrebari >>